5 x Workout Routines

Ik ben zelf geen liefhebber van de sportschool, laat mij maar lekker buiten sporten. Toch zijn bepaalde workouts als hardloper best handig, daarom doe ik die thuis aan de hand van YouTube filmpjes. Zelf vind ik het prettig om met een workout mee te kunnen doen, dat geeft dat zetje om dieper te gaan. Vandaag deel ik mijn vijf fijnste workouts waar je alleen een matje en een dosis doorzettingsvermogen voor nodig hebt!


1. ZEVEN MINUTEN TOTAL WORKOUT

Zeven minuten samen trainen met Annemerel. Een fijne korte workout met verschillende oefeningen die elk lichaamsdeel aanspreekt. Ik vind deze warkout heerlijk om na mijn hardlooprondje te doen, die zeven minuten kunnen er immers ook wel bij. Als volwaardige workout kun je em bijvoorbeeld vier keer herhalen.


2. TIEN MINUTEN ABS WORKOUT

ABS trainen samen met Laura. Tien minuten keihard werken, zeker weten dat je na deze workout flink staat te zweten. Extra uitdaging: herhaal het hele circuit nog een keer.


3. BENEN & BILLEN WORKOUT

Een pittige workout voor je bovenbenen samen met Roosmarijn en Annemerel. Wedden dat je het na afloop voelt branden? Ik combineer deze vaak met een andere warkout, zodat je je hele lichaam hebt getraind.


4. DE ULTIEME PLANK WORKOUT

Planken kan je op verschillende manieren doen. Ga de uitdaging aan met deze ultieme plank workout!


5. VIJF MINUTEN YOGA STRETCH ROUTINE

Vijf minuten yoga oefeningen met Aranka (van Jogha en Fitgirlcode). Heerlijk om de dag mee te beginnen of juist vlak voor het slapen. Je wordt er zeker ontspannen van. Tip: ook een prima routine na je workout!

Welke workouts vind jij fijn om te doen? Deel deze in de reacties hieronder!

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewarenBewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *